Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hudvårdsparty hela lördagen. Igår hade mam...

Publicerad 2011-03-13 22:40:56 i Allmänt

img_2793 (MMS)

Hudvårdsparty hela lördagen. Igår hade mamma hudvårdsparty hemma hos henne med familjen/släkten. Det var väldigt roligt och intressant men VÄLDIGT dyrt. Det blev alltså inga varor i min varukorg. Det var av det amerikanska  märket "Mary Kay" och ville man ha hela paketet som hon testade på oss skulle detta gått på 4200 kr. Produkterna verkade annars jätte bra då det innehåll både solfaktor och motverkade åldrandet. Man ska tydligen börja med sådana produkter när man är 23 år gammal så hon som sålde varorna tyckte det var dags för mig och syrran. :) Mamma hade varit duktig och bakat både paj och tårta som vi mumsade i oss efter våran sköna ansiktsvård.  Medan vi fick ansiktsvård  var Alvin hos farmor och farfar där han sov över vilket hade gått bra. Richard jobbar natt hela helgen så honom har man inte träffat mkt och likadant bli det nästa helg. Imorn bär det av till öf!

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-03-14 21:06:19

Jag har också hört att Mary Kay ska vara väldigt bra.. Men som sagt, tråkigt att det ska vara så dyrt :/ Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela