Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härliga fredag!

Publicerad 2011-03-25 13:24:19 i Allmänt

Idag är det äntligen fredag, början av helgen. Inte riktigt för oss kanske då Richard jobbar natten i natt men sen är han ledig ända tills på onsdag. Men trotts det kommer vi ändå hinna med lite fredagsmys! Idag är det ju våffeldagen så lite våfflor och glass ska vi ändå hinna få i oss.

Dagen började vi med en liten morgonpromenad. Solen lyste och himlen var blå, riktigt härligt! Vi lekte med pinnar ute och hade det roligt. Alvin försökte med alla medel gömma sin pinne i vagnen för Casey som inte gav upp. Kul hade de iaf. Efter promenaden knallade Alvin och jag till öppnaförskolan för att leka lite. Lina och Milou dök också upp. Nu sover Alvin vackert i soffan sedan ska vi till affären och handla lite inför fredagsmyset.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela