Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravida jag! Magen växer och jag tycker ja...

Publicerad 2011-03-21 08:02:16 i Allmänt

img_2880 (MMS)

Gravida jag! Magen växer och jag tycker jag blir störr och störr fort nu. Vägde mig för första gången sen inskrivningen på MVC igår så nu har jag gått upp mitt första gravidkg. Då var man igång då, vart ska detta sluta? Med Alvin var det likadant, alla gravidkg kom senare under graviditeten. Nu kan de ju ifs bero på att jag varit så "sjuk" och spytt mycket. Med Alvin spydde jag bara en gång på morgonen till vecka 18. Lite skillnad mot tio ggr per dag och jag spyr fortfarande ibland men väldigt sällan i v 22. Med Alvin slutade iaf viktuppgången på 13 kg och jag hoppas på något sådant denna gång med. Brukar man gå upp mer med tvåan? Jag nådde inte 60 sträcket förrän i tredje trimestern förra gången men det kommer iaf inte hända denna gång. Tror nog det kommer snart jag (nu kan jag ju äta igen)! :)

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-03-21 10:13:35

Ja usch, det går upp o ner:) jisses vilken söt liten mage du fått:) hehe nae men du e ju ute o går varje dag hehe inte så lätt att springa med Alvin:) ska ta en runda idag med, enligt en kompis som springer så e de lättare andra gången o värst tredje :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela