Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En familjedag på busfabriken. Åh vilken ro...

Publicerad 2011-03-28 16:54:16 i Allmänt

img_5926 (MMS)

En familjedag på busfabriken. Åh vilken rolig dag vi haft på busfabriken idag. Men oj vad trötta vi är nu. Alvin orkade springa runt och busa i två timmar sedan var det kört! Då deckade han i vagnen hehe. Alvin skrattade prick hela tiden, efter varje åk, när han klättrade upp igen, när han hoppade på studsmattan med mer, med mer. Åh gud vad jag har skrattat åt Richard som slog i huvudet och fastnade och hade sig i klätterställningen medan han hjälpte Alvin upp. Hehe det blir definitivt fler besök dit i framtiden! Medan Alvin låg och sov i vagnen besökte vi oxå baby land där vi hämtade ut baby paketet och tittade på syskonvagn. Paketet innehåll bl.a. Våtservetter, nappflaska och matskedar. :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-28 18:48:11

Lät som en bra dag, det.



Sv: Ja, det är de.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela