Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Busfabriken nästa! Idag tar jag och Richar...

Publicerad 2011-03-28 08:31:10 i Allmänt

img_6442 (MMS)

Busfabriken nästa! Idag tar jag och Richard (som är ledig idag) med oss Alvin balvin till busfabriken för första gången. Vi alla tre ser fram emot detta idag. Jag har lovat Alvin länge att åka dit när jag inte längre låg hemma och spydde så nu är det dags. Hoppas nu Alvin tycker det är roligt där och att det finns massor med roliga saker att göra. Inträdet för barn är 120 kr och gratis för vuxna då det är något för de små. :-) Någon som varit där? Vad tyckte ni om stället? Nu hoppas vi på en riktigt härlig familjedag på busfabriken!

Kommentarer

Postat av: Arlene

Publicerad 2011-03-28 10:35:42

Busfabriken är jättebra! Roliga tar aldrig slut. Men det är bra, som gravid, att ta med sig nån annan. För ibland behöver man klättra runt med dom. Och man kanske inte alltid orkar det :) men ha det så skoj!

Kram

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-28 10:54:42

Bus är jätte roligt! Dock hade jag träningsvärk när vi hade varit där i 2h! hahah Igår tog vi det lugnt, sambon kom hem på EM då käka vi lite gott sen slockna vi som stockar alla tre! hihi Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2011-03-28 15:57:14

vi har vart där flera gånger med oliva o hon vill ditt lika fort igen något som är uppskatat här hemma o kan göras varje dag om det skuell va så..

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-30 10:03:36

Lasse har varit där med Leon en gång, och det var fullt ös hela tiden. Vi får åka dit ihop någon dag?! Ja skulle vilja ta med leon dit med, perfekt för dom små att springa av sig lite :D

Och perfekt när vädret ute inte är på topp heller..

Hade ni kul då?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela