Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Back to FSK! Idag var Alvin tillbaka till ...

Publicerad 2011-03-15 18:14:36 i Allmänt

img_3896 (MMS)

Back to FSK! Idag var Alvin tillbaka till förskolan. Han har varit borta i tre veckor nu så det var skönt att vara tillbaka. På morgonen kom vi inte iväg förrän kl 09:50 (brukar gå 09:40) pga Alvins trots. Han vägrade ta på sig ytterkläder och var allmänt trotsig. Som tur var var mamma snabb idag så vi kom i tid ändå. Alvin såg lite blyg ut och gick in försiktigt helt själv men sen när jag sa "hej då" började han bli ledsen. Han grät inte men hängde läpp och gnällde lite Detta var första gången han blev ledsen men som tur var gick det över direkt. På FSK har Alvin gjort sin första teckning som blev så fin! Så nu hänger den fint på kylskåpet. När han sedan blev hämtad på eftermiddagen så var de ute och lekte. Alvin var med andra ord jätte skitig och fin när han kom hem! Imorgon blir det shopping medan Alvin är på FSK. :)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-03-15 18:57:10

ja vill oxå shoppa!:(

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-03-15 20:14:06

Ja pröva att göra semlor, enkelt och svingott. Kan man ju välja själv hur mkt grädde o så man vill ha. Men annars är ju Lindahls dom bästa ;)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela