Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Åh vilken fin solnedgång! Alvin och jag si...

Publicerad 2011-03-21 18:36:50 i Allmänt

img_7191 (MMS)

Åh vilken fin solnedgång! Alvin och jag sitter och myser i soffan medan vi njuter av solnedgången. Så vackert och rofyllt det är. Undrar om Alvin ser det jag ser? Undrar om han tycker att det är lika vackert som jag tycker det är? Eller tycker han att geggamoja är vackrare eller vad är hans definition av "vackert"? Vilket fall som helst ser han väldigt lycklig ut av att titta på detta med mig. Kanske bara för att jag gör det, det kanske smittar av sig? Eller så känner han samma som jag. :-)

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-03-21 20:22:44

Så mysigt, han tycker säkert det är lika fint som du. Megakramisar till er <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela