Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilket väder vi har! Nu har regnet och åsk...

Publicerad 2011-06-09 17:20:04 i Allmänt

img_5639 (MMS)

Vilket väder vi har! Nu har regnet och åskan kommit till oss. I förmiddags fick vi främmande här på landet av tjejerna.  Då var vädret fortfarande "fint och kvavt" hann vi mysa lite på en filt på gräsmattan. Sedan fick vi ta fikan på altanen. En timme efter tjejerna åkt hem kom solen igen. Då blev det att ta en promenad till cirkusen som håller hus precis nedanför backen. Där tittade vi på djuren som stod utanför och betade. Nu blir det att grilla en köttbit och potatispaket.  En helt okey dag trots vädret alltså. :)

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-06-10 07:23:17

Har alltid haft en känsla av att de är en pojk :P Vi får väl se...

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-06-10 08:22:01

Väla ska tydligen bli ett av sveriges största nu när de bygger om =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela