Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilken dag vi hade igår! Vi började dagen ...

Publicerad 2011-06-19 09:51:16 i Allmänt

img_5971 (MMS)

Vilken dag vi hade igår! Vi började dagen med att riva toan på landet. Eller inte vi kanske utan snarare Richard och Jonas som för övrigt är världens snällaste som ställer upp och hjälper oss på så kort varsel. Han är guld värd! Han har eget företag som heter Brinkeback alltjänst AB och är jäkligt duktig. De hann också köpa virke och utrota toan på myror. Sedan var vi bortbjudna till Jennie, Lasse & Leon som bjöd på grillat på deras nya altan. Pojkarna är jämngamla och hade jätte kul ihop vilket verkligen var roligt att se. Vi vuxna hade det också väldigt trevligt, så trevligt att det blir grilltime hos oss igen. Idag är vi på renoveringen av toan igen då vi måste bygga ihop den efter rivningen igår. Sen kommer tjejorna på en fika så mamma och Alvin kan hålla oss undan lite. :)

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-06-19 18:49:45

Hihi så mysigt de ser ut att ha det. :)



Ja allt är inhandlat utom babyskyddet så det är snart bara för bebisen att komma. =)

Men fick aldrig satt upp sängen. Kommit lite andra grejer ivägen. Men helgen är ju inte slut ännu. :)



Är ni klara med de nödvändiga inköpen?

Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Publicerad 2011-06-19 19:28:06

Jo du har rätt i det du säger. Men precis man är fortfarande lite osäker. Jag har framkallat mina kort hos fujifilm men dom är lite dyrare om man säger så. Så jag tänkte kolla upp någon billigare sida. Kan du någon?



Jo jag kommer nog framkalla dem. Jag får försöka att inte tänka på den negativa om man äger så :)



Har ni haft en bra dag annars?

Kram!

Postat av: Carro

Publicerad 2011-06-19 19:42:44

Sv: Jadu, jag vet inte. Idag och igår har de känts som att de verkligen inte alls är långt kvar innan den tänker titta ut. :P

Men jag vet inte? Jag har alltid trott runt den 11juli, men nu vet jag inte längre :P

Postat av: Liw

Publicerad 2011-06-20 12:28:49

Är ni också på landet nu? Det är just dit vi var på väg, nu är det sommar på riktigt :-)



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela