Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vi trotsade vädret i gårkväll med lite (lä...

Publicerad 2011-06-18 08:37:04 i Allmänt

img_6543 (MMS)

Vi trotsade vädret i gårkväll med lite (läs mycket) grillning. Regnet  kom och gick under hela dagen med några solglimtar så att vara på den säkra sidan ställde vi grillen på altan. Vi skulle ju ändå stå där ett tag då vi hade så mycket att grilla. Vi hade nämligen planerat grillbuffe för länge sedan. Det blev alltså grillat kött och grönsaker, Så jäkla gott! Det blev verkligen årets grillning. Idag är det annat som gäller. Idag skulle iallafall vädret vara bättre så det blir att vara ute mycket idag då mannen har lite mer att göra. Det är nämligen så att vi hittat ett myrbo i en vägg i stugan. Alltså myrorna har ätit sig igenom en vägg, helt sjukt! Nu ska iallafall den väggen bytas med hjälp av en vän, sen avslutar vi kvällen hemma hos Jennie, Lasse o Leon.

Kommentarer

Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Publicerad 2011-06-18 11:07:23

Tack finisen, säger detsamma =)

Hur mås det idag?

Kram!

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-06-18 11:20:51

Mm gott med grillat! Mindre gott med mybo i väggen. :/

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-06-18 22:02:42

Tack för en trevlig, livlig och ännu mera trevlig kväll ;)

Middag hos er next time. Kram på er .



Leon hade däckat när jag kom tillbaka ifrån soprummet haha

Hur gick det med Alvin?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela