Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sommarrea!

Publicerad 2011-06-22 15:37:37 i Shopping

Imorse drog hela familjen ner till stan för att kolla lite på sommarrean. De hade inte börjat i alla affärer än men lite fanns det ändå. Till mig själv blev det inte så mycket men jag köpte en tröja jag hoppas kunna ha efter förlossningen och underkläder. Till Alvin blev det en jacka, skor, shorta och ett linne (har jag missat någor?). Till lillfisen i magen blev det ett par skor, pyamas och en hel dress. Allt detta ser ni på bilderna nedan. Nästa vecka börjar rean tydligen på riktigt!


Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-06-23 10:02:12

Fina saker du hittat. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela