Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Skärgården! Imorse drog vi ut till skärgår...

Publicerad 2011-06-28 22:34:00 i Allmänt

img_6111 (MMS)

Skärgården! Imorse drog vi ut till skärgården för att handla lite rökt fisk och räkor. Vi planerade en liten picknick på utsiktsberget. När vi kom fram till fyrudden var räkorna slut så vi fick nöja oss med skagenröra, rökt lax och makrill. Sen tog vi bilen ut till Ekön där vi hade våran picknick. Det var helt underbart där! Ville inte åka hem för 5 öre. Hade jag inte varit höggravid hade vi tältat där men det får bli nästa gång. Vi stannade också till och handlade en hov och vattenpistol till Alvin som vi lekte med i havet.  En glass hann vi också med i solen innan vi var tvungen att bege oss hem. Innan vi åkte till stugan åkte vi förbi Malin och titta till hennes hus och hämtade en bikini så vi kunde bada när vi kom till oss, jordgubbar stannade vi också för att köpa innan vi var hemma. Väl hemma var det bara att byta om till badkläder och gå ner till stranden och bada. Det var rätt skönt i vattnet nu om man jämför med innan. Efter doppet gick vi upp och åt jordgubbar med grädde/glass. Nu hoppas vi på en lika fin dag imorgon men då stannar vi här och solar och badar hela dagen!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-06-29 19:57:02

låter som en helt underbar dag.. för det finna vädret som var.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela