Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sjung om studentens lyckliga dar! Vilket t...

Publicerad 2011-06-16 10:59:32 i Allmänt

img_8586 (MMS)

Sjung om studentens lyckliga dar! Vilket tur studenterna fick med vädret idag iallafall på förmiddagen. Idag tar både min och Richards kusin studenten så ett stort grattis till er! Just nu springer min lille son omkring och "klipper gräset" med sin nya gräsklippare moster köpte annars försöker han skvätta vatten på mig. Idag är en sådan dag vi måste ta vara på vädret igen för i helgen skulle det tydligen bli mulet. Så idag blir det att packa picknikorgen och bege oss till Marby och fika på stranden. Hoppas bara bebis imagen är lugn idag och att det då blir lugnt med sammandragningar!

Kommentarer

Postat av: Liw

Publicerad 2011-06-16 11:39:04

Min äldsta älskar sin leksaksgräsklippare och jag blir galen på ljudet ;-)



SV:; Det går förvånansvärt bra men då har vi turen att ha fått en väldigt nöjd bebis vilket ju underlättar så hon hänger på och storasyster bestämmer tempot. dock är storasyster lite avis ibland och har fått för sig att klösas men det blir bättre och bättre. syskonkärleken börjar tidigt här hemma ;-)



Ha en fin torsdag!

Postat av: Louise

Publicerad 2011-06-16 12:56:09

Såg din kommentar nu i min blogg. Så svar på den ifall du inte läser vidare kommentaren på min sida.



Men ja det kan hända att det är på G men ropar inte hej än iaf. Har BF den 12 Juli så det är ju iaf några veckor kvar innan.

Postat av: tessan

Publicerad 2011-06-16 22:49:17

jo vi skrattade mcyket i går så den är värd att gå o se.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela