Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Playtime! Idag fick Alvin leka av sig med ...

Publicerad 2011-06-10 16:51:04 i Allmänt

img_0644 (MMS)

Playtime! Idag fick Alvin leka av sig med busen Leon som kom hit med sin mamma och hälsade på. Med sig hade dom nybakade bullar som var himla goda. Alvin tryckte till och med i sig två stycken vilket inte är likt honom som är så liten i maten. Efter rundvandringen hos oss gick vi ner till stranden och badade lite, om det räknas att vi gick i med fötterna. Pojkarna blev blöta om shortsen då det kom lite vågor då och då. Såklart lekte vi också i parken bredvid med. De hade kul ihop de där två så vi får se till att träffas oftare tycker jag men nästa gång kör vi på en grillkväll?! :-D

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-06-10 20:47:28

Tack för vi fick komma o se hur mysigt ni hade det =)

Får vi göra fler gånger. Nästa gång kör vi grillning hos oss då? 18 el 19 juni? Då är vi lediga på em/kvällen.

Kram på er

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-06-12 00:23:37

Hur får du bilder från mobilen till bloggen?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela