Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nu drar vi på semester!

Publicerad 2011-06-04 09:30:00 i Resa

Fortfarande vet jag inte vart men är nu påväg mot resecentrum vilket innebär att jag snart får veta vart vi ska. Vad kul det ska bli, är faktiskt lite (okey mycket) förväntansfull. Jag hoppas att restiden dit går fort för nu vill jag bara ut och njuta av det fina vädret för jag hoppas att det är lika fint och varmt dit vi ska? Har iallafall bara packat sommarkläder så som jeansshorts, toppar och ballerinaskor. Kommer självklart lägga in bilder från helgen senare! =)

Trevlig helg på er nu!


(Semester i Thailand)

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-06-04 10:51:17

Ha det så himla kul, vad ni nu än hittar på =)

Passa på att njuta för fullt..

Kram på er

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-06-04 22:42:32

Va mysigt att inte veta var man ska =)

Postat av: Mire

Publicerad 2011-06-04 22:58:59

Tjaa ♥ Så skön blogg du har. Allt bra med dig idag?

- Du, jag tänkte tipsa dig om en tävling som jag har

i min blogg där du kan vinna ett valfritt linne. Gå in

och kolla ifall någon utav dom faller dig i smaken, samt

va med och tävla.



Här har du länken direkt till tävlingen:

http://mires.webblogg.se/2011/june/min-andra-tavling-valj-valfritt-linne.html#comment



Ha det bäst! ♥



- sorry om du inte gillar reklam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela