Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag tog vi oss till stan för en liten utf...

Publicerad 2011-06-15 15:49:42 i Allmänt

img_3355 (MMS)

Idag tog vi oss till stan för en liten utflykt till BADHUSET! Det bästa Alvin vet är ju att bada och ha vattenlek så ni kan ju gissa hur glad han blev. Pappa Richard kanske blev snäppet gladare och det var definitivt han som hade roligast idag. Det var inte Alvin som vägrade att åka hem efter ca 3 timmars bad om man säger så. Alvin hade också jätte skoj då han sprang omkring i de olika bassängerna och  åkte kana. Jag tog det mest lugnt och tittade på de vattentokiga då bebisen var helvild i magen så den flög omkring i olika riktningar så alla kunde se då jag bar endast bikini. När vi sedan åkte tillbaka till landet var solen framme och lyste på oss igen. Ännu en fin semesterdag alltså!

Kommentarer

Postat av: Liw

Publicerad 2011-06-15 20:50:22

Ser att du snart ska ha bebis, grattis. Hur gammal är sonen?

Själv har jag två flickor med 16 månader emellan, yngsta är 7 veckor imorgon :-)



Fin blogg och tokigt söt son med lockarna :)

Postat av: tessan

Publicerad 2011-06-15 22:29:07

vad stor han ser ut o va där tänk att tiden går så fort som är ju inte små bebisar längre..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela