Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag kom tant Malin på besök. Vi tog en fi...

Publicerad 2011-06-14 16:07:14 i Allmänt

img_4328 (MMS)

Idag kom tant Malin på besök. Vi tog en fika och kollade runt på tomten. Casey the dog tog sig också ett bad och simmade lite när vi gick ner till stranden medan vi andra tyckte det fortfarande var lite kalt. I gårkväll där emot var det  så skönt ute att vi tog med oss picknikorgen till stranden och gjorde en lägereld. Där grillade vi lite korv och hade det mysigt hela kvällen. Det är livskvalité det! Idag har ju inte vädret varit det bästa och solen har bara visat sig ett par gånger för bara några få minuter och så ska det vara hela veckan här enligt SMHI så imorgon har vi planerat en liten utflykt. Vart den bär av får ni se imorgon! :)

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-06-14 20:38:45

Så härligt med strandbesök och lite mysig grillning. :)



Sv: Det känns bra med föräldragrupperna tycker jag. Mycket tankar som får svar. Hade dock varit roligare om det hade varit människor där som man hade blivit mer bundis med iof. Men man kan ju inte få allt så. :P Vi har bara en gång kvar nu.

Postat av: tessan

Publicerad 2011-06-14 22:05:28

ser så finnt ut där ni bor.. nästan så man blir avis på er. Jag förstod att det var malin som sakt något man vi har inte gått ut med dig till så¨många än så än är det en lite hemlighet. men tack ändå. hur känns det för er nu då snart så är ni en till i familjen o vad sägar buss ungen om bebisen i magen?

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-06-14 22:22:11

jag får nå brikanyl (vet ej stavn) som ska göra så livmodern blir avslappnad. sen masserar en läkare på magen så ska ungen snurra runt typ... å så har de koll på hjärtat på barnet å mina värden å så

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-06-14 23:02:08

Vilken otroligt mysig bild på er =)

Hmm, ni behöver väl inte ta med er något speciellt. Vi fixar ju käk o sådär.. Vet inte om Rickard o jag tar oss nåot med alkohol i kanske? hehe...

Det är väl om det är något särskilt ni vill ha till alvin eller så.. Kram

Postat av: Sabina-18 och snart 2barns mamma

Publicerad 2011-06-15 10:17:13

SV; Tackar!! (: trodde inte jag kunde ha den längre eftersom jag köpte den innan jag fick Leon :P



Det är inte sådär superlänge kvar nu, 7 veckor! Fytusan, börjar bli väldigt påtagligt nu att det kommer en bebis snart (:

Postat av: Sofia - mamma till Amanda

Publicerad 2011-06-17 14:10:53

Vilket vackert foto! Helt fantastiska färger! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela