Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bad vid skiren. Imorse drog vi ut till en ...

Publicerad 2011-06-30 18:17:26 i Allmänt

img_3282 (MMS)

Bad vid skiren. Imorse drog vi ut till en sjö 2 mil ifrån Söderköping som heter skiren. Det är ett jätte mysigt och barnvänligt badställe. Såklart packade vi picknickorgen och drog med oss så vi kunde spendera hela dagen där. Solen lyste och vattnet var skönt så det kunde inte bli bättre. De senaste dagarna har det blivit en del bad. Tur det för i helgen lär det inte bli så mycket av det då ett nedtryck är på väg hit Troligtvis börjar det regna redan imorgon em/kväll. Detta ser vi mindre fram emot. Nu blir det att kolla vad som ska på grillen ikväll, eller blir det rester från igår istället så man slipper stå i köket o laga käk o njuta av kvällssolen istället?

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-06-30 19:13:44

Så mysigt det ser ut. Var länge sedan jag badade i en sjö. Sist var nog innan jag flyttade "till havet" 04 eller något sånt. :)



Sv: Hmm nu ska vi se om jag minns rätt, det är chokladglass med karamelswirls, marshmallows och chokladfiskar. =) Den var väldigt god men jag hade föredragit lite sega marshmallows, de var liksom mer som glassen. Men gott ändå. :) Lite himmelsk röra-stil över den.

Postat av: Jejje

Publicerad 2011-06-30 22:38:27

Va mysigt ni jämt har. Lyckosar som bara myser!

Jag tycker ni tar er överallt , även fast ni inte har bil (öhm ja menar körkort haha..) ;)

Ja blir skitsugen på att sälja våran, spara lite pengar. Ni åker ju buss dit ni ska eller?



Kram

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-07-01 10:08:48

Vilket perfekt badställe =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela