Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Back to our litle cabin

Publicerad 2011-06-22 19:30:00 i Familjeliv

I söndags flydde vi som sagt regnet och åkte hem till vårt radhus. Det var lite som behövdes göra hemma också så det är lika bra att passa på när vädret är dåligt. Ikväll åker vi dock tillbaka till stugan. Vi ska fira midsommar där med familj och släkt vilket ska bli trevligt. Hoppas nu bara att vädret blir okey ändå? Lite sol och värme iallafall? Enligt SMHI ska vädret bli bättre nästa vecka (om de inte redan hunnit ändra?) så då hoppas vi på mycket sol och bad. Ska nämligen till skärgården under en dag då. Annars har vi inte så mycket planer föruom MVC på måndag fm. Nu blir det att bädda upp och mysa i stugan!


Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-06-22 22:23:36

Åh vilka härliga bilder! Tacl för din kommentar i min blogg, hormonranden fick jag väldigt tidigt, redan i vecka 23 och den pryder magen från bröstbenet till bäckenet. Har du inte fått någon än får du säkert nte det. Det sägs att den skvallrar om att det är en pojke, vet du vad du får?

Hälsningar Sanna

Postat av: Jennie - Mamma till Malva

Publicerad 2011-06-23 00:14:58

sv: Det är fruktansvärt mysigt :) Hihi! Hur långt gången är du?

Postat av: Jejje

Publicerad 2011-06-26 00:14:04

Fina somriga bilder!



Min blogglust finns inte alls just nu, har inte ens läst din på flera dagar. Så är det ibland hehe.



Ser ut som ni hade en trevlig midsommar iaf. Alvin ser så nöjd ut hela tiden på bilderna =) Lillfisen.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela