Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ännu en kanonfin dag på landet! Idag har v...

Publicerad 2011-06-13 14:25:18 i Allmänt

img_4054 (MMS)

Ännu en kanonfin dag på landet! Idag har vi bara tagit det lugnt i solen. Alvin springer omkring näck som vanligt och gör det han tycker mest om, vattnar blommorna! Vattenlek är nog det bästa. Tur vi har pool. Här ute på landet håller  Alvin sig sysselsatt så jag hinner till och med ligga i en solstol och läsa. Men jag måste alltid hålla mig där Alvin är annars kan han vara borta nästa sekund då vi inte har någon tomtgräns med staket. Idag är det bara att njuta av värmen så snart blir det att gå ner till stranden. Hela veckan ser sedan ut att bli mulen och någon dag med regn. Stackars studenterna, här ute tar man studenten på torsdag så det bara att hoppas att vädret hinner ändra sig. En annan hade det ju kanon tur med vädret hela studentveckan!

Kommentarer

Postat av: Marie ✿ BF 26 juli

Publicerad 2011-06-14 08:47:09

På ultraljudet i mars försökte barnmorskan kika men det var en envis liten rackare ;p Hon ville inte lova men hon sa att till 80% är det en tjej. Så helt säkra är vi inte men nu är vi lite inställda på det och det blir lätt att man säger hon numera :) Självklart är en pojke välkommen också men det skulle bli minst sagt en överraskning :D



Spännande att inte veta! När är det dags? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela