Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Solen lyser och himlen är blå

Publicerad 2011-07-01 11:20:34 i Allmänt

img_1264 (MMS)

Solen lyser och himlen är blå! Hoppas på ännu en fin dag men tror allt regnet kommer i kväll. Imorse började vi dagen med en liten skogspromenad för att sedan ta tag i trädgården. Medan jag krattade tog Richard disken så det var bara att försöka underhålla Alvin så gott som möjlig så vi hann med allt. Då plockade vi några smultron och satte på ett grässtrå som Alvin fick hugga in på. Gissa om han tyckte om det? Jordgubbar har vi också plockat flera nävar av. De är ju så goda! När vi är klara med allt som måste göras blir det att ta ett bad här i sjön vid stugan. Hoppas vattnet hunnit värma upp sig lite mer nu. Ikväll blir det restaurangbesök igen, den här gången barnfritt! Trevlig helg på er. :-)

Kommentarer

Postat av: ★ Katta- Mamma till Isabelle, Melvin & gravid ★

Publicerad 2011-07-01 12:27:08

sv: tack! =) och jag hade inte klagat om bebis ville komma si så där två veckor före bf :) Bebis är så välkommen :)

Postat av: Jejje

Publicerad 2011-07-01 22:50:53

Åh va mysigt med barnfritt. Skulle vi med vilja ha, behöva snarare.

Nu mår Leon lite bättre iaf. Så nästa v ses vi gärna =)



Jag tog körkortet idag ;)



Kram på er

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-07-02 11:12:55

Åh så gott med smultron!



Sv: Ja nu är det nära men nu behöver den inte vänta längre. Nu kan den komma. Hehe. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela