Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nytt från Polarn o Pyret

Publicerad 2011-07-04 15:04:20 i Kläder

Den här gången är det inte jag som varit i farten utan pappa och mormor. Pappa kom hem med en ny jacka till Alvin och mormor en fin blå kofta. Jackan var lite stor, menad till höst och nästa vår. Koftan där emot var en sommarpresent som han kan ha redan nu. Perfekt att ha över en snygg t-shirt eller kortärmad shorta. Snygg blev han i båda iallafall. Nu önskar jag att jag orkade in till stan för lite shopping med men det tror jag dock inte. Vi får se helt enkelt, han fick ju ändå en ny vagn av mig igår! =)

Kommentarer

Postat av: Marie ✿ BF 26 juli

Publicerad 2011-07-04 17:08:56

Jag tycker det är alldeles för mycket risker även om dom kanske inte är stora, plus att det bara är hälften av gångerna som dom lyckas. Men i vilket fall så slipper jag fundera över de för nu hade hon lagt sig rätt :)

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-07-04 23:19:14

DUKTIGT avis på den jackan

Postat av: Katrin - mamma till Leo

Publicerad 2011-07-05 12:23:00

Så snygg jacka! Inte illa av pappan ;) skulle nämligen min karl aldrig lyckas med ;) haha

Postat av: Anna

Publicerad 2011-07-11 02:53:46

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela