Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Älskade vovva (hund)!

Publicerad 2011-07-05 08:07:00 i Familjeliv

Casey min lilla (läs stora) amstaff, gulle mys plutt! Har legat hela morgonen och myst med henne. Hon smaskar och knakar med hela käken av behag, så mysig! Kan man inte sova är hon det bästa sömnmedlet. Hennes snarkningar är så låga och mysiga att man somnar av dom.

Tänk att min vovva som Alvin kallar en hund blir 7 år i år. Shit vad tiden går. Skaffade henne som 19 åring (precis fyllda) och fick henne två dagar innan julafton 04. Kunde det bli en bättre jul än att få en hundvalp, knappt va?

Hon har verkligen funnits där för mig genom vått och tort. Hon fanns där under min ungdoms jobbiga dagar, när man varit arbetslös har hon funnits där, genom tråkiga dagar,  när min farmor blev cancersjuk och dog, när min pappa var svårt sjuk i cancer och sedan dog av den, under två (jobbiga) graviditeter, ja mycket helt enkelt.

Älskar dig min hund! <3

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-07-07 08:09:37

ja djuren har en stor plats för en trots att många inte tror det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela