Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

OjOjOj, det var läääänge sedan jag skrev. ...

Publicerad 2011-01-05 10:43:36 i Allmänt

img_0389 (MMS)

OjOjOj, det var läääänge sedan jag skrev. Har nämligen legat hemma och på sjukhuset några ggr och mått skit! I över en månad nu har jag bara spytt och mått illa hela dagarna. Det är så illa att jag bara kan ligga i soffan så fort jag måste röra mig som att gå på toan så måste jag spy. Sedan två veckor sedan började jag med en medicin som läkaren skrev ut vilket har stoppat kräkningarna från 10 ggr per dag till kanske 1-2ggr. Illamåendet kan de inte göra något åt utan det är bra att hoppas de går över snart. Är alltså gravid i v 12 det är därför jag mår som jag gör. Ska på inskrivning på MVC på tisdag om jag inte mår så här. Så nu vet ni hur läget är! Min lilla Alvin ska bli storebror!

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2011-01-05 14:29:10

Åh vad roligt Sarah att ni ska ha en liten till men fy vad jobbigt att må så illa! Hoppas att det kan bli bättre, kan det inte vara så att det är allra värst i början? Hoppas på det i alla fall!Grattis till er i alla fall! :) Kulit för William att få en kompis till :)

Postat av: Lina

Publicerad 2011-01-05 19:30:47

Underbart för er! Hoppas du blir människa fort, saknar våra träffar

Postat av: tessan

Publicerad 2011-01-05 20:09:11

grattis till er vad roligt med en till hoppas att du snart mår bättre snart. måde du så när du var gravid sistmed?

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-01-06 11:20:17

Shit vad man missar mycket när man inte har facebook längre haha. Ett stoooort grattis till bebisen :)



Mådde du sådär med Alvin oxå?

kram Jennie

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-01-06 23:21:18

Nä ja mådde faktist jättebra när Leon va i magen, spydde aldrig men att borsta tänderna va jobbigt i början, fick kvällningar hela tiden. Hände väl nån gång att ja spydde då bara.. Annars mådde ja nog rätt bra =)

yes, ja har inte kvar fejjan. Tröttnade lite , men nu börjar suget komma igen.Så man är med i matchen haha...



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela