Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Oj vad det rör sig i magen på mig! Känner ...

Publicerad 2011-02-22 09:47:24 i Allmänt

img_8933 (MMS)

Oj vad det rör sig i magen på mig! Känner av bebisen ofta nu, flera gånger per dag! Det finns än så länge stor plats i magen för att göra volter och andra rörelser. Går redan in i v 19 nu. Känns skönt att man närmar sig mitten. Jag mår mkt bättre nu. Jag kan ta hand om Alvin, laga mat och städa igen. Det ända som fortfarande är jobbigt är att röra på mig, då spyr jag. Bebisen i magen är ca 15 cm och väger ca 280 g lika stor som en sötpotatis! Denna vecka ligger utv i hjärnan i fokus. Fingeravtrycken blir till och ev prostatan om de är en pojke. Tänk så mkt det händer i min mage just nu?! :)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-02-22 20:34:49

oj, vikken mage! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela