Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ny design på bloggen

Publicerad 2011-02-25 08:35:58 i Allmänt

Åhh! Jag vill ha en snygg och personlig design på bloggen. Det värsta är att jag har ingen aning om hur man gör. För att göra den mer personlig vill jag ju såklart ha egna bilder i headern men vet i 17 hur man lägger in det! Någon som vet där ute?

Nu får ni ursäkta min blogg ett tag fram över. Ska försöka fixa till den så fort som möjligt. Får jag ingen hjälp får jag väl fortsätta med någon annan tråkig stillmall!

Gahh!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-03-03 21:00:16

haha welcome to da club .. börjar du bli proffs på headers el designers så säg till, i need help to haha

;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela