Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravid i v 16 och är redan trött på't! Får...

Publicerad 2011-02-03 14:04:44 i Allmänt

img_4656 (MMS)

Gravid i v 16 och är redan trött på't! Får man säga så fast man bara har varit gravid i 15 veckor? Jag kan fortfarande inte anstränga mig utan att spy trotts medicinering och har spytt varje kväll i över en vecka nu. När ska detta gå över tro? Jag är inte lika illamående idag som jag har varit, det kommer och går. Får hoppas det bara blir bättre med tiden för jag vill inte ha det så här mer. Bebisen i min "lilla" mage är så stor att den får plats i handen och har nu börja höra. Det är nu jag och R får Sjuka extra fint för Alvin på kvällarna så bebisen hör. Hehe ska bli intressant att se ifl barnet känner igen visorna som född sen. H*n har oxå varit väldigt lugn i magen på sistone, har bara känt ett "fladder" i morse annars va de ett tag sedan. Alvin är iaf i farten här hemma trotts sjukdom. Han har varit hemma hela veckan från fsk och har till och med lekt med kompisen Milou igår. Han är inne i någon trotts just nu (2års trotts) och är allmänt jobbig. Tror att det är den jobbigaste perioden hittills faktiskt då han inte lyssnar alls utan bara trotsar. Gah! Men lika härlig är han ändå och humor har han allt. Tur man kan skatta med (läs åt) han också och inte bara ryta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela