Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Då var Alvin tillbaka på förskolan denna v...

Publicerad 2011-02-10 16:11:48 i Allmänt

img_4163 (MMS)

Då var Alvin tillbaka på förskolan denna vecka. Timmarna och dagarna går fort här hemma. Det känns som man inte hinner med något de timmar Alvin är på fsk. Idag tog jag med mig Casey the dog till fsk så vi kunde ta en skogspromenad hem. Det var något jag ångrar så här i efterhand. Inte nog med att jag var illamående som tusan och fick hulka ett antal gånger per meter så var det oxå "snö storm" och fullt med is och snö i skogen. Det gick knappt att ta sig fram, ett under att jag klara mig utan att ramla eller spy! Aldrig mer säger jag bara, inte en skogspromenad fören snön smält. Varför var snön tvungen att komma tillbaka nu när det höll på  att smälta bort och vårkänslorna tittade fram ? Gah så irriterande!

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-02-10 16:55:52

Det där lät inte så kul, annars är det skönt med en skogspromenad. Men jag gör som du, väntar till den här skitsnön är väck och våren är här. Tråkigt att du fortfarande mår illa, undrar om det inte är en liten tjej där inne?!?! Hmm väntar med spänning på vad ni får, hoppas bara du snarast får njuta av din graviditet. Kramar om

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela