Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Äntligen helg! Vi började den efterlängtad...

Publicerad 2011-02-18 13:41:34 i Allmänt

img_2695 (MMS)

Äntligen helg! Vi började den efterlängtade fredagen med en tripp till öppnaförskolan för att leka med Milou och Tyra. Alvin var verkligen i farten hela tiden och har inte tid att lyssna alls (älskar två års trotset). Alla leksaker skulle han helst ha samtidigt. Det är ett riktigt bussfrö jag har! Efter playdaten på öf deckade Alvin totalt, vilket betyder vila för mig. :) Ikväll kommer min kära mor och syster hit med god mat och en bra film, det ska bli mycket trevligt. Richard ska iväg ikväll så då passar vi på med en tjejkväll (Alvin får va med ändå). Imorgon har vi planerat in en shoppigtur på stan. Det blir kläder till oss alla tre och lite käk. Jag är ute efter mammakläder, Alvin ytterkläder och Richard ett par byxor. På söndag har vi busfabriken inplanerat på schemat, får se hur det bli med det. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-02-18 19:51:26

Kul att ni kommer iväg både till stan och busfabriken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela