Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tomten!

Publicerad 2011-12-25 06:40:44 i Festligheter

Igår fick vi äntligen träffa tomten. Som vi har längtat!

Vi började julaftonsmorgonen med att titta i julstrumpan efter paket. Där i låg nappar till Milo, pennor, kam, dinosaurie och tomteskum till Alvin. Sedan gick vi till mormor för lite grötfrukost. Vi mötte sedan upp grannarna (släktingar) och gick till kyrkogården där vi mötte upp fler släktingar så vi kunde önska en god jul till alla nära och kära på andra sidan.

Förmiddagen var vi hemma hos oss där tomten kom på besök och delade ut några (läs massor) julklappar från mamma och pappa. Sedan gick vi tillbaka till mormor där vi åt julmat och firade resten av julafton med mammas/mormors sida av släkten.

Hoppas ni med haft en god jul!

 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-12-25 22:44:43

låter som om ni haft en heöt underba jul men en massa folk runt om er så som det ska vara..

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-12-25 23:51:49

En massa mys. Härligt! :)

God fortsättning på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela