Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Saffranspannkakor

Publicerad 2011-12-02 12:02:04 i Tips

Idag blev det saffranspannkakor till lunch med lussekatt och julmust till efterrätt. Är det fredag så är det! Alvin älskade pannkakorna och åt hela två styckna, lika många som jag. Jag kan ärligt säga att jag aldrig ätit godare pannkakor då de blir mer en efterrätt än måltid.

Ikväll är det matlagning med mormor och moster som gäller, vad det blir vet jag inte än så det ska bli spännande. Sedan har vi hyrt lite filmer också dådet blir en riktigt myskväll när pappa Richard är ute och äter julbord med jobbet.

 

 

 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-12-02 16:15:43

ja du jag har en gammal tele just nu så jag ska med sakfa mig en ny är väl med inne på en Iphone 4 men jag behövar nog inget s eller jag vet inte. måste i alla fall býtta upp mig för min är 3 år gammal och fungerar inte riktigt som den ska. annars så blir det väl någon anna märke en iphone Men kanske borde satsa när man ändå ska slå till.. vad har du för någon??



Jo läskigt kan jag lova att det var. Men som tur är mår jag rba nu för utom ett blåt knä..

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Publicerad 2011-12-02 17:30:31

Gott det låter! :-)

Postat av: emma

Publicerad 2011-12-02 20:17:39

sv. hahaha ja precis så är det :)

Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

Publicerad 2011-12-03 10:26:12

det är kalrt! är det fredag så är det, coh snart är det ju jul, så man får äta hur mycket lussekatter man vill... nästan ;-)



kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela