Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nu vill vi bli friska!

Publicerad 2011-12-16 10:30:38 i Allmänt

Nu vill vi inte vara sjuka längre! Någon som har nån mirakelkur som gör att vi blir friska fort? Det är så långtråkigt att bara sitta hemma själva och hoppas på att bli friska som vi aldrig blir. Har varit sjuka alldeles för länge nu känner jag.

Imorgon är barnens farfars 50-årsfest som vi hade hoppas bli friska till. Vi badar varje dag, byter kläder och pyjamas varje dag och sängkläder var tredje. Vad mer kan man göra? Ungarna verkar aldrig bli av med förkylningen däremot är ögoninflamationen och hostan bättre. Feber har de inte haft på flera dagar heller.

Hoppas ni har några bra tips att ge oss så vi hinner bli friska till jul iallafall!

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-12-17 08:09:10

Slickar en stor krya på er kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela