Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

God fortsättning på er!

Publicerad 2011-12-27 08:41:02 i Familjeliv

Här hemma leker vi för fullt med våra nya grejer vi fick i klapparna i år. Vi har också varit på mellandagsrean och köpt oss lite nytt för pengar vi också fick i julklapp.

Alvins favoritklappar i år är lätt en traktor, polisbil, tågbana, köket och dammsugaren. Han tycker förresten också väldigt mycket om sin dinosaurie han fick av pappa.

Milos favorit är en bok med olika djur och färger som man ställer upp framför honom även den köpt av pappa. De andra kommer han mer ha nytta av/tycka är kul när han blivit lite äldre.

Richard och jag fick en onepice, spa behandling och en massa saker till köket med mycket mer som vi är super nöjda med. Bästa julklapparna ever!

Vad fick ni för skoj? Hoppas ni med är nöjda med årets julklappar! Nu kommer lina och milou snart för en massa bus.

 

 

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2011-12-27 13:45:32

Riktigt trevlig jul :)

Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

Publicerad 2011-12-28 12:34:33

vilken snygg onepice du fick!

såna barbapapa gubbar har vi me här hemma fast rosa =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela