Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gåstol framtagen

Publicerad 2011-12-11 14:35:28 i Allmänt

img_3456 (MMS)

Idag tog vi upp gåstolen från frådet för att se hur långt det är kvar tills Milo är stor nog för den och det fattades bara någon centimeter.  Han gillade dock att stå i den och leka med leksaker. Stolen är inte helt hel sedan Alvin hade den (som han btw älskade) då ryggstödet är lite skevt. Vi fick precis som med Alvin i början ha en massa filtar runt om kroppen som stöd men snart mina vänner knallar han nog omkring i den ska ni se. Tiden går ju så fort! Alvin kommer jag ihåg började med att gå baklänges i den. Det var likadant med boby car den åkte han också baklänges med tills han lärde sig ta fart framåt. Lättast så! :-)

Kommentarer

Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Publicerad 2011-12-18 22:38:09

Så söt han är!



Förresten, du skulle inte vara intresserad utav en ny, personlig och avancerad design? Just nu tar jag endast 50-100 kr och då ingår allt. Pengarna går till sonens sparkonto. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela