Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Barnvakt och julhandling

Publicerad 2011-12-13 10:46:00 i Allmänt

Nu väntar vi på att moster-barnvakt ska komma så jag och Richard (som är ledig även idag) kan fixa det sista på stan till jul. Vi behöver också komma till ett apotek då barnen fick hostmedicin utskrivet (astmamedicin till Milo som är för liten för hostmedicin men har samma effekt) och örondroppar ska handlas. på stan ska vi handla julklappar till våra päron och födelsedagspresenter till Richards föräldrar som fyller år nu i veckorna.

I år fick jag gå lucia här hemma då det inte blev något firande på förskolan då pojkarna är sjuka. Trevlig lucia på er!

Kommentarer

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Publicerad 2011-12-14 09:32:05

Hoppas de blir friska snabbt.



Sv: På tisdag blir hon en månad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela