Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

4:de advent med snö

Publicerad 2011-12-18 15:36:13 i Familjeliv

4:de advent fick vi iallafall fira med snö. Synd bara att vi inte kan gå ut och leka i den och åka pulka då barnen fortfarande är förkylda. Hoppas snön ligger kvar till jul så vi kan åka pulka till mormor där julen ska firas det är ju ändå nedförsbacke ända (2 gator) bort.

4de advent firas inte bara med snö utan också med pepparkakor, lussekatter och must. Barnen och jag får fira själva då pappa Richard jobbar kvällen och är då ledig i morgon istället, då blir det att julstäda och slå in packet och leka med hunden i snön! :-)

 

 

Kommentarer

Postat av: JENNIE

Publicerad 2011-12-18 18:15:09

Vi har den petsson filmen redan, så jag o lasse är skapligt trötta på den eg haha.. Va mest skönt med frukost i sängen;) Vi blir borta 1v. God Jul

Postat av: Linnéa - Mamma till Lo

Publicerad 2011-12-18 18:28:59

Sv: Jaa, det var första natten utan Lo, och det gick mycket bättre än vad jag väntade mig! :)



Och desamma, Kram på dig!

Postat av: britta bloggar

Publicerad 2011-12-18 20:10:33

Vilka mysiga bilder!

Postat av: tessan

Publicerad 2011-12-18 20:14:59

jo då häår myser vi för fulla mugar och bara njuter av tiden .. känns som om vi kommit in i det hela rätt bra..

Postat av: Ida &Jouline

Publicerad 2011-12-18 21:38:47

Mysigt med snö här väntar vi för fullt.

Hoppas förkylningen går över fort.

Det verkar vara en seg en. Kram

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-12-18 21:53:00

Ja hoppas att snön får ligga kvar för er! :)

Vi fick ännu mer snö idag och förväntas få -10 grader på ons. Så det verkar som att vi får behålla snön.

Kram

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-12-18 21:56:02

Hoppas att er snö får ligga kvar!

Här har det snöat mer idag och det beräknas bli -10 grader på ons, så det verkar som att den här snön har kommit för att stanna. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela