Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Min nya byrå

Publicerad 2011-08-31 07:36:06 i Allmänt

img_5789 (MMS)

Nu är det sovrummets tur för lite förnyelse. I lägenheten vi bodde i innan vi flyttade hade vi ek i sovrummet men när vi flyttade till radhuset byttes det ut till ljust trä då vi bytte säng som vi har matchat med vitt. Det ända vi hade kvar i ek var byrån som nu äntligen har bytts ut mot en vit ny och fin byrå som ni kan se på bilden. Jag blev verkligen super nöjd med vårt nyaste inköp. Nu är det bara nytt överkast och två ramar som ska inhandlas och sättas upp på vägen med två av mina fotografier i -my masterpiece! Sen är sovrummet completed.

Kommentarer

Postat av: Jejje

Publicerad 2011-08-31 19:49:52

Hej hej. Jag har inte haft någon ork alls till datorn sista dagarna. Och att blogga från mobilen hela tiden blir så trist tycker jag ;)

Sen är jag helt slut på eftermiddagarna, så himla mycket nya intryck nu alltså. Jag skulle vilja ha en "suflett" att dra upp så som jag gjorde på leons vagn när han va mindre o det blev för stojjit runt om hehe...

Vi var o kollade på stugan bredvid er idag. Vi blev lite kära måste erkänna, men vi vill verkligen inte "tränga oss på"...

Fika snart, R hade frågat oss om söndag men då jobbar ju lasse heeeela dan :/

Långt inlägg, sry ;) Hur äre själv då? Kram kram

Postat av: Jejje

Publicerad 2011-08-31 19:53:11

Glömde ju skriva vilken snygg byrå ni inhandlat. Fint med ljust hemma.. Vi har inte börjat byta ut vårt ek o svarta till vitt än. Men det kommer, får ju köpa lite i taget liksom.. Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela