Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ikväll blir min lilla apunge 2 hela veckor...

Publicerad 2011-08-05 09:38:50 i Allmänt

img_5851 (MMS)

Ikväll blir min lilla apunge 2 hela veckor. Går inte tiden otroligt fort? Jag vill att Milo alltid ska lukta bebis (luktar ju så gott) och vara så här babylen. Han ska alltid vara så här liten och mysig! Helst skulle Richard också alltid vara hemma med familjen och vara föräldraledig med. Idag är det nämligen hans sista dag. Känns jätte tråkigt, blää. Vi har inte bestämt än vad vi ska hitta på idag. Richard är nämligen solbränd så han vill inte spendera dagen i solen men det vill resten av familjen. Kanske åker vi ut till landet så pappa och lillebror kan ligga och svalka sig i skuggan medan mamma och storebror badar. ;) Trevlig helg på er!

Kommentarer

Postat av: HANNA

Publicerad 2011-08-05 09:57:08

Godmorgon! :)

Postat av: tessan

Publicerad 2011-08-05 10:18:55

det var ju inte rolgit att han hade bränt sig här sitter vi med o pratar om i fall vi ska i väg o bada och i sådan fall vart har inte kommit fram till något änu man tiden fins ju. jo jag längtar tills vi med har den där lukten här igen ..

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-08-05 10:20:18

Åh visst luktar de gott! Vill med att lilla Freja ska fortsätta lukta nyföding men den doften är svårfångad nu såhär 1 månad efter förlossningen.

Postat av: Bella

Publicerad 2011-08-05 10:30:42

Hej hej , allt bra med dig? :) kram bella,

Postat av: HANNA

Publicerad 2011-08-05 17:24:38

detsamma! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela