Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ikväll är det kräftskiva som gäller!

Publicerad 2011-08-20 12:30:26 i Allmänt

img_3714 (MMS)

Ikväll är det kräftskiva som gäller! Tyvärr ser inte vädret så lovande ut. Det ska tydligen regna hela dagen men kvällen ska dock bli fin. En så länge är vädret helt okey, solen försöker tränga sig igenom och inte en droppe regn har kommit. Vi ska ju självklart ha kräftskivan ute på landet så blir det dåligt väder får vi ju inte plats i vår lilla stuga. Vi har därför satt upp partytältet på tomten och ställt in en infravärme så vi inte ska frysa framåt kvällen. Min kära mor (som håller i bjudningen) har köpt fina lampor i alla dess färger som vi satt upp i taket, kräfttalrikar, duk, hattar ja allt som hör till en kräftskiva. Fint blir det ialafall så vi hoppas det blir en trevlig kväll med och god mat, speciellt att kräftorna är goda!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-08-20 22:33:17

vad fint ni har gjort. Ni slapp väl nästan allt regn va? Blev ju riktigt fint till kvällen =) Jag funderade ett tag på att starta grillen, men blev att köpa sushi istället haha



Kram på er

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-08-21 12:45:19

Hoppas ni hade det bra trots vädret

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela