Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilket väder vi har ni! Det är inte ofta m...

Publicerad 2011-04-23 06:41:06 i Allmänt

img_4581 (MMS)

Vilket väder vi har ni! Det är inte ofta man får sommarvärme i april. Igår kunde vi sitta ute ända till kl 20:00 på en uteservering. Vi mötte upp Richards familj på stan igår medan min var barnvakt till Alvin. Vi blev bjudna på restaurang vilket både var mycket gott och trevligt. Sen gick vi vidare till Trädgår'n som är en uteservering i en som sagt trädgård, mkt mysigt! Tänk att vi har en sådan tur med vädret, det är väl inte ofta? Man får passa på att vara ute så mycket man bara kan nu. Nu blir det att packa väskan och fira påsk på landet för vet ni? Alvin är feberfri nu. :-) Glad påsk på er alla rara!

Kommentarer

Postat av: Puppan

Publicerad 2011-04-23 20:18:08

Glad påsk på er också. :) Hur gammal är Alvin?

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-04-23 22:30:04

Eller hur? Det är ju hur varmt som helst även på kvällen =) Gött!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela