Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vi var inte hemma i stan länge. Vi åkte he...

Publicerad 2011-04-28 10:31:26 i Allmänt

img_1366 (MMS)

Vi var inte hemma i stan länge. Vi åkte hem från sommarstället i söndags em och kom ut igen måndag fm. Det är så skönt att vara här ute i sommarsolen och fågelkvitter. Hundarna springer lösa på tomten och har det bra de med. Alvin fick i helgen två förtidiga 2års presenter av mormor nämligen en lekstuga och en rutschkana. Richard hängde också upp gungan han fick förra året i ett träd så nu har Alvin att göra här ute. Stugan är väl favoriten en så länge. Han öppnar dörren och vinkar och säger hej då och går in. Hehe sen öppnar han fönstret och vinkar igen. Han är för söt!

Kommentarer

Postat av: Marie ♥ BF 26 juli

Publicerad 2011-04-28 16:31:07

Vad roligt :D Jag har mått huuur bra som helst fram tills för några veckor sen, har börjat få problem med bäckenet som luckras upp som det så fint heter :p För någon vecka sen kunde jag knappt sitta för att svanskotan gjorde så ont! :( Men nu börjar det kännas lite bättre så jag hoppas det har vänt :)



Hur mår du själv och hur har du mått? :)

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-04-29 09:31:45

Det var just därför jag trodde det var en liten pojke i min mage hahaha Bara skönt att vara mindre denna gång. Eller hur?

Postat av: Therese

Publicerad 2011-04-29 19:15:14

Vilken härlig lekstuga :)

Ha en trevlig valborgshelg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela