Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Valborgsmässoafton! Idag jobbar Richard me...

Publicerad 2011-04-30 11:28:08 i Allmänt

img_6131 (MMS)

Valborgsmässoafton! Idag jobbar Richard men slutar kl 14. Då kommer han ut igen till oss andra på landet för lite grillning och glass i solen. Majbrasa ska vi förstås också titta på men inte förrän ikväll. Majbrasan står precis intill vattnet så det blir nog fint att titta på. Ev kommer lite släktingar ut och grillar med oss också. Nu ska vi iaf bara glassa i solen det enda som behöver förberedas till kvällen är köttet som ska marineras. Trevlig Valborg på er! :)

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-01 09:04:28

Hoppas ni hade det trevligt igår =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela