Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shoppingrunda på stan. Igår tog jag spånka...

Publicerad 2011-04-07 08:21:50 i Allmänt

img_4447 (MMS)

Shoppingrunda på stan. Igår tog jag spånkan ner till stan efter att ha lämnat Alvin på förskolan. Där mötte jag upp Lina och Milou. Vi shoppade lite på rean och lite annat. Bla köpte jag ett par nike skor till Alvin och en tröja från Lindex. Sedan blev det lite vårlökar och andra blommor också. En lunch hann vi också med innan lilleman skulle hämtas på fsk. Men först var jag tvungen att lämna alla shoppingpåsar hemma. När jag väl hämtat Alvin så fick han testa allt jag köpt och han kände sig så fin. :-)

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-04-07 11:29:52

Va bra vi är på att hälsa när vi åker förbi :) hehe. Va fin Alvin blev, det är så kul r man ser art dom känner sig fina o speciella i nya kläder. Kram

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-04-07 12:29:10

Hur känner du inför förlossningen nu när du gått igenom det förut?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela