Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härliga morgon! Solen lyser och det är red...

Publicerad 2011-04-29 09:34:56 i Allmänt

img_3654 (MMS)

Härliga morgon! Solen lyser och det är redan skönt ute. Idag blir det ännu en fin dag. Det blir alltså att bara ta det lugnt och njuta av solen idag med med skogspromenader och solning i gräsmattan. Solkräm har används sen förra veckan här. Vi kör med ACO kids 50. Alvin har fått en jätte snygg färg, han blir brun och fin direkt. Idag hoppas jag på att ta en fika vid vattnet på abborrebergs café med, får se vad som hinns med. Ikväll blir det grillat när pappa R och syster E kommer ut. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela