Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Här förbereds det inför påsk. Idag är det ...

Publicerad 2011-04-22 10:18:52 i Allmänt

img_4057 (MMS)

Här förbereds det inför påsk. Idag är det långfredag och tanken var att laga lite påskmat och påskpyssla lite inför påskafton. Istället vände det helt inatt och Alvin vaknar med över 40 g feber. Två kindtänder har spruckit upp och han har händerna där hela tiden vilket gör att en massa dregel rinner ner från honom. Får hoppas febern går ner så vi kan fira påsk på landet som bestämt nu. Igår var vi på stan för lite påskhandling och det var inte lite folk på stan. Det blev endel påskpresenter till alla. Såhär blev alltså Alvins påskägg som vi hoppas att Alvin orkar leta efter imorgon. :-) Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela