Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvins första utvecklingssamtal. Imorse va...

Publicerad 2011-04-21 09:50:54 i Allmänt

img_9799 (MMS)

Alvins första utvecklingssamtal. Imorse var jag och Richard på vårt första utvecklingssamtal som föräldrar. Så vuxen man känner sig då! Samtalet gick jätte bra och vi fick bara höra bra saker om Alvin. Det är jätte kul att höra om hans utveckling och man blir så stolt som förälder. Det är också jätte roligt att han trivs så bra på förskolan med både barnen och fröknarna. Hoppas bara det fortsätter så i framtiden nu. Nu är det ju påsk så det är mycket påskpyssel på dagis nu. Här är en liten påskhälsning från Alvin!

Kommentarer

Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Publicerad 2011-04-21 12:12:34

Sv. Ja större kryp är äckligare än vad små är. haha.



Gladpåsk på er med!



Kram Mia

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-04-21 12:25:13

Då blir man stolt =)

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-04-21 17:21:50

precis så ett utvsamtal ska va. jobbar som förskollärare så sitter oxå med massa föräldrar och prisar deras barn;)



haha nää ibland känner även jag att jag är en riktigt hormonkärring stackars min pojkvän ibland alltså.

Postat av: Lina

Publicerad 2011-04-21 19:59:16

Många vuxenpoäng! ;)

Postat av: puppan

Publicerad 2011-04-22 06:49:41

Jag har bf 11 juni. :) Så åttio dagar kvar idag. Du då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela