Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dagens träff på öppnaförskolan

Publicerad 2010-09-06 13:26:23 i Alvin <3

Idag var Alvin och jag på öppnaförskolan (babyöppet) igen. Alvin lekte med grannpojken som också var där och hade det kul. Lina och Milou var också där och softa i "poolen". Vi tog också en fika då en mamma bjöd på kakor då hennes son fyllde 1 år idag. Så det blev en del sång också, Alvin kunde ju såklart inte sitta still i ringen som alla andra utan han skulle stå i mitten och ha koll på allt. =)

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2010-09-06 14:48:35

hej såg inte att du hade srivit föen i dag det va rju lite synd men nu på fredag så kanske vi kan få till något ja jag ahrju inte vart på någon öppnaförskola åt det hållet förutom dne i kyrkan som är på onmsdagaran och sedan sången så kan kan va roligt. :) ja nu ha rjag framklat alal bilder som vi har tagigt hittils men vi har väl framklat 3 eller 4 gånger tror jag man då ha rjag framklat när det varit erbjudenden. nu var det ju 100 bilder grattis på fuji direkt. så då pasade vi på.

Postat av: Richard

Publicerad 2010-09-06 21:33:08

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-06 21:34:44

Va kul det låter! Önskar verkligen att jag hade tid att följa med. Det är ju riktigt underbart att se hur kul Alvin har med andra barn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela