Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

15 månaders kontroll

Publicerad 2010-09-07 14:20:11 i Alvin <3

Alvin har varit på sin 15 månaders kontroll på BVC. Han hadde gått upp 1 kg och växt hela 4 cm. Eftersom vi reser om mindre än 2 månader fick han också sin vaccination. Vi tyckte det var lika bra så han inte blir sjuk om han leker med ett annat barn i Egypten som eventuellt skulle kunna bära på någon sjukdom. Alvin skötte sig bra och grät bara vid sticket och slipper nu sprutor tills han blir 5 år. Nu ska han hålla sig frisk ifrån sjukdomar som mässling, påssjuka och rödahund.

Nu kommer vi inte ha besök hos BVC förräns 18 månaders kontrollen då han igentligen skulle vaccineras. Så det är alltså hela 3 månader kvar. Får se om han växt lika mycket då men de brukar ju avta lite nu när de blir äldre.

Kommentarer

Postat av: Lisandra

Publicerad 2010-09-10 09:47:01

Men gud vilken söt liten kille du har och vilket härligt hår:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela