Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

I torsdags jobbade jag hos mamma på Taborg...

Publicerad 2010-10-24 13:02:16 i Alvin <3

img_3172 (MMS)

I torsdags jobbade jag hos mamma på Taborgsbergs förskola. R var hemma med Alvin så det var ombytta roller hos oss. Det var jätte kul att träffa alla söta barn och kolla hur de jobbade. När jag sedan kom hem till min efterlängtade familj sjöng vi de nya ramsorna jag lärt mig på förskolan. Det är verkligen roligt att arbeta som förskollärare.  Första snön har också fallit över oss här i Norpan Mys, nu längtar jag till jul!

Kommentarer

Postat av: sara - mamma till wilda

Publicerad 2010-10-26 08:19:44

Jag var inne på att utbilda mig till det ett tag, men har ångrat mig.



Det hjälper ju om man tycker det är kul och jag älskar det. Att träna alltså

Postat av: tessan

Publicerad 2010-10-26 09:20:50

ja vist är det roligt att höra att någon resonerar lika dant. ne hon har inte täcke i sängen utan bara påslakanet som täcke. och så har hon en filt men hon vill inte ha den för dte blir för varmt tror jag. men är väl snart dags att tästa med täcka ingen för när hon var minder så villa hon inte ha det. på tal om säng. Olivia sover inte i spjälsäng längre utan hon sover i en växasäng som jag hade när jag var minder. hon tyckte ju aldrig om spjälsängen så hon ville ju mer eller minder sova i våran sänge eller på golvet på en madras. då sova hon hur bra som hälst så därför bytte vi.



På ta om i morgon. Då ska vi till öppnaförskolan i klockargården. om jag nu itne blir inrigd men det tror jag väl itne att jag ska bli. så då är vi där vid halv 10 ca. om ni vill komma så kan dom ju få busa med varandra.:) he det bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela