Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Egypten del 2. Min födelsedag började vi p...

Publicerad 2010-11-22 11:55:46 i Alvin <3

img_3625 (MMS)

Egypten del 2. Min födelsedag började vi på hotellets restaurang och åt frukost för att sedan bege oss till hotellets strand där vi snorklade, solade och käkade lunch. Sedan återvände vi till hotellet för att göra ordning oss till kvällen. Vi tog en fördrink på vårt favorit hak för att sedan käka tvårättets på en thairestaurang. Sedan blev det ännu en paraplaydrink på ett annat mysigt ställe där vi även beställde in en vattenpipa. Det blev verkligen en supermysig födelsedag i Egypten. :-)

Kommentarer

Postat av: Christin

Publicerad 2010-11-22 21:09:59

Vad härligt det låter gumman! Vill se mer bilder sen.. ;) Vi får ta den där filmkvällen snart också... :)

Kram Chricka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela